woensdag 14 januari 2009

Schitterend sieraad -klaar!


Het heeft toch nog wat meer tijd gekost dan ik dacht, om het goud quiltje af te maken. Ik kan het niet laten om veel te "versieren"!

Ik had al gezegd, dat de "kop" van geverfde vlizofix is: Tussen 2 lagen polyestervoile gestreken. En afgewerkt met lutrador. Links wat stroken goudbrokaat afgedekt met voile, omdat het te veel glans had. Daar heb ik honderden goudkraaltjes opgenaaid. Verder nog wat bruine kant opgenaaid, waar ik de tule uit heb gesmolten. Hier en daar goudspiralen gestempeld, en in spiralen (machinaal ) gequilt. Met het uiteindelijke resultaat ben ik best tevreden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Han,ik blijf kijken en weer 2 nieuwe dingen.Wat mooi en wat veel werk is het.Bijzonder knap vind ik het. Groetjes Riet.

mia zei

Het sieraad schitterd werkelijk. Het is heel mooi geworden, de versiering vind ik niet overdreven juist goed zo.
mia