zaterdag 14 maart 2009

Koopje!


Enkele weken geleden zag ik bij De greef textiel in Stiphout stof voor 1€ per meter. Het was niet helemaal wit, en er zaten ook hier en daar wat donkere spikkels in . Goed om te verven,dacht ik. Dus een paar meter meegenomen. Eerst gewassen, en daarna geverfd in zakjes. Het resultaat was erg naar mijn zin! Dus bij de eerste gelegenheid (mijn vriendin woont in Stiphout) naar De Greef voor méér! er lag nog een rol van ong. 20 meter. Die gaat wel in mijn auto, dacht ik! Hierbij dus mijn rol stof, en de geverfde lappen. Bij de ene heb ik Paarse Agaat met Onyx gebruikt. En de tweede met Olivijn - Citrien en Robijnrood. Omdat ik een hekel heb aan kleuren mengen, koop ik regelmatig mengkleuren . Staan dus aangemaakt in potten . Ze kunnen best een poosje worden bewaard. En ik kan nu voorlopig een hele tijd vooruit, met mijn stof! De wasmachine heeft een paar overuren gedraaid, zodat het nu gebruiksklaar ligt!

4 opmerkingen:

Wil zei

Af en toe moet je geluk hebben niet waar? Mooie kleuren Hannie!

mia zei

Hoi Hannie, ja dit is een gelukje wat je inderdaad niet kan weerstaan. leuke kleuren heb je gemaakt. Hm 20 meter dat zijn een heleboel fibercards.
mia

Margeeth zei

Dat is inderdaad een koopje! Daar zul je nog veel verfplezier van hebben.

Anoniem zei

niet verkeerd, zo goedkoop en je hebt mooie kleuren geverfd !!!