dinsdag 5 mei 2009

fiberart week 19. En dagjes uit met kleinzoon.







De afgelopen dagen stonden in het teken van musea bezoeken. Zondag met kleinzoon Tom naar de Groene Poort waar we heel veel info op deden over de oertijd. Dus : Grote skeletten van uitgestorven dieren, en natuurlijk ook fossielen van planten en dergelijke. Heel interessant, vandaar mijn kaart met skeletblad. De ondergrond is een geverfde rest katoen. daarop een proef stukje met geverfde vlizofix op organza. Met rayon garen doorgestikte skeletbladeren in verloopkleuren. Compleet,met foto,van een skelet van 'n potvis , enkele jaren geleden aangespoeld in Scheveningen !
Nog een dagje naar het spoorwegmuseum in Utrecht. Met veel doe-dingen ook echt de moeite waard! Je kunt er met gemak een hele dag doorbrengen. Wel vermoeiend voor Opa en Oma! Maar die hebben net als Tom ook genoten! Op de foto: Tom bij de "Arend". De eerste loc, die in ons land reed!

2 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Dat lijken me leuke uitjes, Hannie. Mijn kleinzoon van 5 is ook helemaal weg van dino's, ik kende dit museum niet, maar ga er zeker een keertje naar toe met hem. En wat leuk dat je daar je inspiratie vandaan haalde voor deze kaart, knap hoor.
Ik vond het ook erg leuk je persoonlijk ontmoet te hebben, jammer alleen dat er zo weinig tijd was om even wat langer te praten, maar we komen elkaar vast nog wel eens ergens tegen, misschien op een regiodag in Oisterwijk? Of ga je daar nooit naar toe?

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

In het spoorwegmuseum heb ik wel eens een kinderfeestje gevierd met mijn zoon toen het nog een zoontje was. Was echt heel leuk met al die kleine jochies. Geniet maar lekker van je kleinzoon.