woensdag 8 september 2010

Tentoonstelling van het Quilters Gilde.


Komende Vrijdag is de opening van de jaarlijkse grote tentoonstelling van het Quiltersgilde. Dit keer in Deventer. in de Lebuïneskerk .Meer bijzonderheden en de winkels die er staan , zijn te vinden in het Quiltnieuws. Het thema voor dit jaar is: "Multicultureel"
Ik heb me daarvoor aangemeld met mijn quilt 'Wereld muziek" Hierboven een klein detail van de quilt.
Iedereen die gaat ,wens ik een leuke dag, en misschien zie ik veel bekenden. Het zou wel leuk zijn, om medebloggers te ontmoeten?

9 opmerkingen:

mia zei

Hoi Hannie, mooi detail laat je zien, jammer dat ik niet naar de TT kan a.s. vrijdag. Misschien later in de week.
gr.mia

Liesbeth Wessels zei

Ik ben heel benieuwd naar de rest van de quilt. Ik ga in ieder geval volgende week woensdag en zal op jouw quilt letten, groet liesbeth

Margeeth zei

het detail van je quilt ziet er interessant uit. Ik kom ook morgen.

Marion zei

Ben heel benieuwd hoe je quilt eruit ziet in het echt en helemaal. Morgen ben ik ook van de partij.

Anoniem zei

Han sukses morgen,de quilt is prachtig. groet Riet.

christina zei

spannend. Jammer maar helaas, ik kan em niet in het echt bekijken. Wacht met smart op de volledige foto.

Tonny zei

Ziet er heel interessant uit Hannie.
Ik zou vandaag ook gegaan zijn met een vriendin maar moest helaas afbellen wegens ziekte. Jammer. Ik wens je heel veel succes en hoop hem binnenkort in Horst te zien. Je neemt hem toch wel mee, he?

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Ik heb hem nu zien hangen, hij is heel erg mooi geworden, en zo prominent in het midden. Klasse.

Marion zei

Leuk je in echt ontmoet te hebben.