maandag 6 december 2010

Nu echt de laatste sneeuwverflapjes!

Alle sneeuw verf en gewone verf experimenten van de laatste dagen,hebben deze mooie stapel lappen opgeleverd. Een plezier om naar te kijken!

Gisteren écht de laatste lapjes met sneeuw geverfd! Bij deze heb ik Rose Toermalijn en Smaragd toegevoegd. De 2 linkerlappen zijn de meelopers. De meest linkse is een grote lap batist die prachtig van structuur is ( Was dubbelgevouwen) De 3 rechtse zijn ook erg goed gelukt.
De lappen hierboven heb ik met Smaragd, Turqoise en Citrien gedaan.
Het resultaat is veel minder. Maar toch goed bruikbaar.

Dit was echt de laatste keer dit en komend jaar dat ik met sneeuw verfde. Ook al komt er nog een laag van 20 cm!

6 opmerkingen:

christina zei

vind je het sneeuwverven niet leuk?

Ik vind de tekening met sneeuw juist veel mooier dan op traditionele manier verven. Maar je hebt in ieder geval wel een mooie voorraad opgebouwd met prachtige kleuren.

nadia zei

Prachtige resultaten Hannie, ik heb ook een kleine sneeuwverfpoging gedaan, was er niet zo tevreden over. Bedankt voor "mijn korte koppie" compliment :)

Margeeth zei

We zullen zien of je je daar aan kunt houden....

marjolijn zei

Wel mooie lapjes hoor. Grappig jouw effect met turquoise en citrien. Bij mij is het resultaat hetzelfde, vond ik ook niet zo super, maar toch wel bruikbaar. Ik moet ze nog op de foto zetten.

Ati zei

Prachtige resultaten Hannie! Het zal iedere keer wel een verrassing zijn wat er tevoorschijn komt denk ik.

mia zei

Weet je dat wel heel zeker? volgens de weermannen krijgen we volgende week weer winters weer, kunnen we natuurlijk weerstaan maar......
gr.mia