zondag 30 januari 2011

Bij de laatste Duikvluchtbijeenkomst in October sprak ik met Mariet, een mede duikvluchter af dat ze een keer zou komen punchen , om de verschillende mogelijkheden uit te proberen. Ze had nog geen ervaring met de punchmachine. Nu wel dus! Dat dagje werd door allerlei oorzaken uitgesteld tot vorige week. Het was een gezellig creatief dagje ! Ondertussen heb ik mijn proefjes voor een deel verwerkt tot kaarten.

Onderstaand werkje links is op Kunin vilt gedaan met wol en draden , daarna de open stukjes met de heatgun weggesmolten en er een ander kleurtje stof ondergelegd.

De rechtste kaart is een landschapje geworden van wol en zijdelont Daarna geborduurd met wat knoopjessteken .
Deze kaarten (boven) heb ik met een gebloemde chiffon gepuncht. ( De mooie lap van mijn vorig bericht)! Met stiksels opgewerkt , en met koperdraad en kralen versierd.

Deze lapjes zijn gemaakt met gescheurde repen geverfde losgeweven katoen , op een sneeuwgeverfd onderlapje . Nog bewerkt met lurex,stukjes rubber en koordjes. Hier heb ik nog geen bestemming voor. Ze zijn maar 15x15 cm . Suggesties zijn welkom!

8 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ik vind de kleurencombinaties ook zo mooi....nee een suggestie voor de laatste twee heb ik niet, maar ook daar kun je natuurlijk kaarten van maken, of gebruiken voor boekomslagen.
groetjes, Janny

Liesbeth Wessels zei

Erg mooi, leuk voor een hesje (kleding dus) Hele mooie kleuren. groeten van liesbeth

christina zei

Ze zijn weer prachtig maar vooral de middelste kaarten met het bloemige chiffon zijn helemaal top.

Dea zei

Heel mooi geworden, vooral de middelste rij inderdaad!
Groet,
Dea

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Mooie werkstukjes geworden Hannie, vooral het landschapje rechts boven vind ik byzonder mooi.

Suus zei

Mooi geworden Hannie. Was vast een erg leuk dagje.

Ati zei

Ziet er mooi uit Hannie. Spannend om iets weg te smelten en er iets anders voor in de plaats te maken. Het resultaat is leuk!

Anoniem zei

Mooie kleuren Han, en de inspiratie komt wel weer tzt denk ik.
groetjes Tineke