donderdag 14 april 2011

Klein maar heel gemakkelijk!

Een poosje geleden liepen we tijdens een marktbezoek langs de winkel van "Kijkshop". Waar ze veel artikelen met grote korting wegdeden. Eigenlijk had ik niets nodig,maar toch even naar binnen om te kijken. Daar zag ik dit kleine weegschaaltje voor een klein prijsje! Kon ik niet laten liggen natuurlijk. Eigenlijk voor brieven bedoeld, maar super gemakkelijk om b.v. verf poeder af te wegen. Wat ik het al enkele keren deed! Het heeft meerdere functies die ik nog eens moet uitproberen. Het transparante dekseltje dient als weegblad.
En om het gemakkelijk op te bergen maakte ik dit (nep)suédehoesje er omheen.

5 opmerkingen:

christina zei

Dat plateautje is wel heel er handig zeg als je verf wilt afwegen. Dat weegt immers ook heel weinig.

joke zei

Ik heb ditzelfde weegschaaltje voor Sinterklaas gekregen om verf af te wegen. Mijn kinderen vroegen zich af of ik soms ergens in ging handelen ;-)
Brieven wegen, waar hij toch oorspronkelijk voor bedoeld is, gaat wel heel lastig. De brief bedekt als hij erop ligt ook het venster met de gewichtsaanduiding.

Margeeth zei

Ik denk dat ik ook maar eens even naar de Kijkshop moet.

Janny de Roo zei

Ja voor brieven lijkt hij mij ook niet handig, maar voor die verf natuurlijk wel.Je moet er soms gewoon "tegen aan lopen". Leuke aanwinst in ieder geval.

Anoniem zei

De Slimme Hannie.Groet Riet.