zondag 24 april 2011

Verjaardagskaart,

Enige tijd geleden stuurde mijn zus Wiesje een foto van een schilderij dat ze maakte. (Onderstaande foto) En natuurlijk kwam ik meteen op het idee om er eens een kaart van te maken! Dat gebeurde deze week, omdat ze morgen jarig is. We gaan haar vanmiddag feliciteren . Bij ons is een verjaardag meteen een familie bijeenkomst! Zien we elkaar weer eens allemaal om bij te praten.
Ik maakte de pauw op geverfde stof met een laagje organza. De pauw van Tyvek ,met een staart van een echte pauwenveer. Daarop wat "druppels"organza met goudopdruk. Versierd met kralen, gaas en stiksels.



Hier nog even het schilderij. De kleuren zijn wat feller dan ik gebruikte. Maar het was niet mijn bedoeling om het exact na te maken!


Ik ben wel benieuwd wat ze er van vind?

Ook wil ik meteen iedereen Fijne zonnige Paasdagen wensen!

9 opmerkingen:

Margeeth zei

Wat een mooie kaart, ik vind hem nog mooier dan het schilderij!
Jij ook prettige pasen.

christina zei

Wat een prachtige verrassing zal dat zijn voor je zus. Veel plezier vandaag.

marjolijn zei

Prachtige kaart geworden. Ik ben benieuwd hoe je zus reageert. In ieder geval een hele fijne dag gewenst.

Inge Slaats zei

Wat een mooie kaart. Je zus was/is er vast erg blij mee.
Fijne avond en voor morgen een gezellige 2e paasdag!

Groetjes,
Inge

Liesbeth Wessels zei

Mooie kaart, trouwens ook een mooi schilderij. nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Groeten van liesbeth

Janny de Roo zei

Daar ben je je vast geen buil aan gevallen...hooguit afgunst van iedereen...!! Prachtig !

Anoniem zei

Prachtige kaart Hannie,een echte verassing voor je zus.Nog proficiat al is het te laat. Riet.

Suus zei

Hele mooie kaart, en alsnog van harte gefeliciteerd met je zus.

Nienke zei

Wat leuk om met je zus hetzelfde creatieve talent te delen, ieder op haar eigen manier!