dinsdag 3 mei 2011

Zomaar wat kaarten

Van de restjes bewerkte stof, die al een poos in de kast lagen ,maakte ik afgelopen week wat kaarten. Deze kaart is van een stof met glimmermist bewerkt. De dame met hoed kwam van het inernet die ik zelf wat bewerkte. De hoed is van een oud lapje Ausbrenner, dat ik met kralen versierde.
Ook deze vintage dame kwam van internet. De jurk verfde in met parelmoerverf. De hoed werd ook weer uit de vrij hand versierd met kralen.



Deze kaart maakte ik naar een foto van een verjaardagskaart. Natuurlijk niet helemaal nagemaakt,maar een vrije bewerking, met geverfde vlizofix op organza , lutrador en gerafelde tricot.

Ook de bovenstaande kaart werd op dezelfde manier gemaakt . Allebei op een ondergond van geverfde stog nog bewerkt de kwast. Een voorraadje kaarten is altijd gemakkelijk.

Soms heb ik geen inspiratie voor een werk wat eigenlijk voorrang heeft. dan is het leuker om wat kaarten te maken!

7 opmerkingen:

Suus zei

Oh dit zijn alle drie plaatjes. Erg mooi en echte Hannie`s.

Inge Slaats zei

Alle 4 zijn ze mooi, Hannie, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 2 dametjes. Echt beeldschoon vind ik ze!

marjolijn zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Hannie. En zelfs nog meer, want hier staat ook een beauty op mijn vensterbank. Dankjewel.
gr. Marjolijn

Quiltloversnl zei

Wat een goed idee om een voorraadje kaarten te maken! Ik vind de kleuren van de kaarten met de planten erg mooi, blauw, bruin en creme, en ook hoe je het rulle tricot hebt verwerkt..

christina zei

Je haalt je ideeën ook overal vandaan he. En gelijk heb je, want waarom zal je moeilijk doen. Ze zijn weer prachtig geworden.

Ati zei

Ze zijn allemaal mooi maar vooral de blauw/bruine!
De ontvangers tzt zullen er erg blij mee zijn, neem ik aan!

Anoniem zei

Mooie kaarten vooral die met de dame.
Marjo