maandag 6 juni 2011

Duo Ruil!

Bij de fibermailgroep heeft Trees ( onze moderator ) weer iets leuks bedacht. Een Duo-ruil! Het lot heeft je maatje bepaald, en daar stuur je een mooie lap naartoe. Je krijgt er natuurlijk ook een terug ,en daar maak je een gebruiksvoorwerp van. B.v. een map, tasje, of iets anders .
Ik heb de bovenstaande lap naar mijn maatje Ellen gestuurd en ik weet zeker dat ze er iets moois van maakt!
De lap heb ik geverfd en gezeefdrukt. Ze mag hem versnijden, bewerken en wat ze maar wil!

4 opmerkingen:

Ellen zei

Ik heb er reuze zin in !!een heerlijke uitdaging.

Groet Ellen

Tonny zei

Hij is heel mooi, Hannie en Ellen is dol op paars dus dat moet iets moois worden.

Nienke zei

In 1 woord prachtig, dat wordt altijd mooi!

Suus zei

Prachtige lap Hannie, word vast iets moois.