dinsdag 7 juni 2011

duoruil 2 en andere leuke post!

Vandaag kreeg ik de lap van Ellen in de bus voor de Duo-ruil. Van deze mooi zeefdruklap ga ik een gebruiksvoorwerp maken voor haar! 1 September is de deadline, dus ik heb nog even tijd. Natuurlijk komt het werkstuk dan op de blog!


Er zat nog een leuke verrassing in de enveloppe! . Deze prachtige kaart! Een Baobab met zonsondergang, of zonsopgang? In ieder geval prachtig gemaakt. Dank je Ellen!



En of het niet op kon: Een grote enveloppe met De Quilting Arts magazine van Nadia. Ik was er enkele jaren geleden op geabonneerd, maar heb hem opgezegd. Nu ik er weer in kijk vind ik het toch een prachtig en bruikbaar tijdschrift! Dus Nadia, heel erg bedankt!

1 opmerking:

Janny de Roo zei

Jouw dag was weer gemaakt.....! Verrassingen...heerlijk !