dinsdag 5 juli 2011

Nieuwe kaarten.

Met twee schilderende zussen, heb ik altijd wel voorbeelden om kaarten te maken! Deze afbeeldingen kreeg ik van zus Riet uit Zierikzee. Mooie vormen in sprekende kleuren.


Ik heb wat moeten foezelen om de juiste maat : 15x15 cm te krijgen , maar het resultaat is wel aardig. Als ondergrond gebruikte ik vaag gewolkte zwarte stof. De figuren met vlizofix verstevigd en gegroepeerd .

Ook deze op dezelfde manier gemaakt met zelfgeverfde en commerciele lapjes. Met een machinale festonsteek op gebracht, en wat versierd met pailletten en kraaltjes.

Even mijn ( kleine ) voorraadje weer aangevuld!

7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Dat is je beslist goed gelukt Hannie..! Iedereen is altijd zoekende naar model of kleur en dit blijft lekker in de familie.

Inge Slaats zei

Wel aardig.... kom op Hannie, het resultaat is geweldig!

christina zei

Heerlijk dat je dan eens niet na hoeft te denken wat je nu weer wilt gaan maken met deze voorbeelden. Jullie zijn een creatieve familie.

Ati zei

Wat een goed idee. Zo kun je elkaar inspireren. Voor mij zijn het net gestileerde ganzen.

marjolijn zei

Ik zag er ook direct een stel ganzen in. Geweldig hoe jullie elkaar inspireren. Lijkt me heerlijk.
gr. Marjolijn

Anoniem zei

Ook wel fijn om zussen te hebben die zo creatief zijn,daar kun jij ook weer iets van gebruiken.
Mooi kaarten hoor. Grt. Riet.

Suus zei

Wat heerlijk zo`n creatieve familie. En gebruiken jouw zussen ook wel eens jou voorbeelden?