maandag 16 april 2012

Album Amicorum 8


Alweer de 8ste pagina die ik maakte voor de amicorum ruil van de fibermailgroep . Hoeft pas klaar te zijn voor 1 mei, maar dit keer hoefde ik niet echt na te denken over het ontwerp. Trees de eerstvolgende op mijn lijstje, had al aangegeven dat ze mijn Silky Soft Dagboekquiltje zo mooi vond, en  graag een dergelijke pagina wilde krijgen. Toevallig kon ik nog ergens aan keramiek ornamentjes komen. Net als bij het A4 quiltje gebruikte ik 4 kleuren silky soft. Op een dunne vulling gaat het zo leuk "bobbelen" met het stikken. Wat mooie draden en wat verhitte tyvek maakten het met de keramiek bloemen af! Ze heeft hem inmiddels al ontvangen.

Natuurlijk ook een bijpassende ATC.
Als spreuk achterop de pagina: Een Nederlands gezegde:

Aanvaard wat je niet veranderen kan,
maar verander dat wat je niet aanvaarden kan.


9 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ziet er weer prachtig uit Hannie. Het gedicht spreekt mij ook erg aan...!

christina zei

Prachtige spreuk. Wat ben je weer lekker op tijd en je hebt de smaak helemaal te pakken he van dat soft sulky.

marjolijn zei

Daar maak je Trees vast en zeker heel blij mee!
gr. Marjolijn

Frederika zei

Het ziet er weer erg mooi uit. De spreuk is ook prachtig.

inge zei

die keramieken bloemetjes geven er een heel apart iets aan ... en er is veel wijsheid voor nodig om het verschil te kunnen zien in dat wat je moet veranderen of aanvaarden ...

Anoniem zei

Wat mooi. Trees mag blij zijn.

Anoniem zei

weer zo iets moois Hannie, je zal het maar krijgen. grt. Riet.

mia zei

Spreuk is heel passend, je sofssilk ziet er weer bijzonder uit, gr.mia

DEKAKADO zei

Heeeel erg mooi. De tekst is ook prachtig. Groetjes, Marleen.