woensdag 23 mei 2012

Echt de laatste van de serie!


Omdat ik een serie werkjes op canvas maakte van Eindhoven, de stad waar ik woon, ben ik nog even doorgegaan met een dagboekquiltje voor Mei.

Enkele foto's o.a. van het Klokgebouw .Vroeger van Plilips maar sinds enkele jaren zijn er design en kunstateliers gevestigd.
Een foto van het van Abbemuseum waar ik regelmatig kom, printte ik uit en bracht die met gelmedium over op organza. Nog wat opnames van Graffiti op dezelfde manier.
Verdere bewerkingen met zeefdruk en stempels . Ook stukjes met verfroller bewerkte stof, en figuren van papierrieliëf , en krantenknipsels. Alles met metallic garen gequilt .
Maar dit is dan ook echt de laatste in de serie,al zou ik  van Eindhoven nog veel meer kunnen laten zien!

11 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtige werkjes Hannie

inge zei

ze zijn een prachtig geheel ...

Johanna Zweden zei

Wat schitterend
Zal ze missen
Fijne dag groetjes Joke

Liesbeth Wessels zei

Wat een prachtige AA 1 Die Mia boft toch maar. groeten van liesbeth

Ineke zei

Van mij mag je nog wel een poosje doorgaan. Je kopfoto is ook weer zo'n mooi werkje.

Janny de Roo zei

Hoe je het allemaal doet is en blijft een raadsel voor mij, maar ik vind het werk prachtig. Ook ik vind het jammer dat je er niet meer maakt !

Anoniem zei

Heel mooi, hoe je jouw stad verwerkt in je quiltjes.
Echt kunstwerkjes.
Ook je nieuwe blog-achtergrond is weer prachtig.
Groetjes,
Wies

Frederika zei

Het is een mooie serie geworden. Je kunt je kunt de stad waar je woont toch nooit genoeg uitdiepen. Dit is een eerbetoon aan Eindhoven.
groetjes

Suus zei

Wat een prachtige serie Hannie en zo leuk van je eigen woonplaats, misschien ontdek of zie je zo ook wel weer eens andere dingen.

Anoniem zei

Wat heb je toch veel mooie dingen van Eindhoven gemaakt Hannie,als je het maar kunt laten om te stoppen.Wij zullen het wel missen maar jij mag wel even uit rusten.
grt. Riet.

DEKAKADO zei

Wat een prachtige serie. Een fijn Pinksterweekend gewenst. Groetjes, Marleen.