maandag 23 juli 2012

De geprintte lappen!


Zoals ik gisteren zei: Vandaag de lappen die ik printte van mijn breakdownramen. De lap hierboven is met een klein raam gedaan, met azuriet en barnsteen. Met een klein raam kun je meestal maar 1 lap printen.


Ook deze is van een kleiner raam: Met turqoise, robijn en barnsteen.


Deze en de onderste lap is met het groot raam geprint.  Hetzelfde raam, en toch twee heel verschillende afdrukken.


Over het resultaat ben ik wel tevreden.
Nu liggen er nog 5 lappen te "broeien", met totaal  andere kleuren. Die komen morgen op de blog!



7 opmerkingen:

Inge zei

Mooie lappen, hoor!

Aart zei

Het zijn mooie lappen geworden, maar volgens mij kunnen ze nog intenser van kleur worden als je tijdens het breakdown printen er extra overheen gaat met printpasta.
Misschien ga ik het deze week ook eens proberen, misschien zijn de resultaten wel hetzelfde.
http://quiltaart.blogspot.nl

Anoniem zei

Wat heb je weer hard gewerkt Han,en twee dagen weer alles op de blog zet.Ik vind het prachtige lappen. Grt. Riet.

Janny de Roo zei

Wat klinkt dat oneerbiedig:...lappen...Je maakt er vast weer iets moois van...

Suus zei

Dat zijn zeker mooie lappen, het weer zit ook niet mee he`Hannie met de workshops. Vandaag was het in ieder geval wel lekker weer om te verven.

Frederika zei

Het ziet ererg mooi uit. Wat een leuke techniek is dat.

inge zei

ze zijn erg apart geworden ..je maakt er vast iets moois mee ...