vrijdag 27 juli 2012

De laatste Breakdown lappen!


Afgelopen week ben ik toch nog maar eens in de weer geweest met breakdownprinten.  Dit keer wilde ik wat gedekte kleuren, en maakte de pasta's aan, met Jet black, Mosagaaf en Cinnaber. Maar  ik vond er te weinig leven inzitten. Dus de lappen weer in de soda-ash gezet en  gedroogd. Met de overgebleven  pasta's en andere inlegatributen printte ik ze gewoon nog eens over! Met daarop soms nog zeefdrukken!


De zeefdrukken zijn hier wat beter te onderscheiden.


Klik even ,om de prints beter te zien.


Dit is een hele nieuwe lap, ineens goed bewerkt, waar ik best tevreden mee ben.


 Deze lap is één keer geprint en met zeefdrukteksten bewerkt.
Ik heb een idee in mijn hoofd om ze te verwerken, maar wanneer weet ik nog niet?


Een fraai gezicht is het wel,deze serie lappen. Hier zal ik wel een poosje zoet mee zijn?
Ook kreeg ik wat handige tips van Aart .Op  zijn blog  is ook heel duidelijk te zien en te lezen hoe een en ander in het werk gaat!

7 opmerkingen:

Frederika zei

Je hebt weer een mooie voorraasd Ben benieuwd hoe ze verwekt gaan worden. Fijn weekend

Aart zei

Je lappen zijn mooi geworden! Het leuke van Breakdown vind ik de onvoorspelbaarheid van de uitkomsten en het verrassings effect daarvan.
Ik wil eigenlijk vandaag al gaan breakdown printen, maar Henk is morgen jarig en de gasten (2) komen om 4 uur vanmiddag, dus dat gaat niet lukken, morgen misschien.
http://quiltaart.blogspot.nl

Anoniem zei

Hele mooie resultaten Hannie! jij kan weer vooruit.

Unknown zei

Mooi geworden. Benieuwd naar het eindresultaat. grtjes, Monica

Anoniem zei

Hele mooie lappen zijn het geworden. Ben beneiuwd waar je ze in gaat verwerken!!
groe Rian

Jeanine zei

Weet niet echt wat breakdown is, maar zeefdruk ken ik wel. Maakt ook niet zoveel uit. Het zijn mooie lappen en je zal er veel kunnen mee doen.

groetjes,
Jeanine

christina zei

een schitterende serie is dat geworden.