donderdag 11 oktober 2012

Snelle kaarten!

 
Enkele jaren geleden volgde ik een workshop bij Zijdelings "Veelzijdig papier" Gegeven door Cherylin Martin Erg leuk om te doen ,en we maakte aan het eind een mooie collage die ik al eens liet zien. Maar de rest van alle proeven lag nog hier in de kast. Zo af en toe gebruikte ik wat. Maar afgelopen week badacht ik om er een aantal kaarten van te maken. Samen met een vriendin die hier regelmatig komt knutselen ( Ik bedenk de ideetjes en snijd alles.)  Alles van te voren opgezocht en uit een boek van Maggie Grey ideëen opgedaan .
 
 
Voor deze kaarten gebruikte ik de vellen die met transferverf zijn afgestreken,en toch nog een mooie kleur hebben.
 
 
Ook deze gebruikten we daarvoor. Als basis een mooie kaart ( van de markt) en een klein velletje uit mijn voorraadje geschept papier.
 
 
Deze zijn weer met beschilderd en met transferfolie bewerkt papier gemaakt en een mooie transfer afdruk die ( op) was.
Steeds hetzelfde idee, maar door de verschillende kleuren en papier zijn het toch wat gevarieerde kaarten geworden.
Gemakkelijk om een voorraadje in huis te hebben!
 

14 opmerkingen:

mia zei

Noem dat maar snel,mooie collage's gr. mia

Janny de Roo zei

tjonge jonge, wat een (mooie)productie....jij kunt weer even vooruit zeg en het is geen straf om daar een kaart van te ontvangen.

Frederika zei

Mooie kaarten. Zo komen de resten weer prima van pas.
Groetjes Frederika

Jeanine zei

Deze met de bruine vlekken deden mij direct denken aan een giraf... Waarschijnlijk omdat ik er deze week eentje gehaakt heb... Mooie kaarten.

Groetjes,
Jeanine

els mommers zei

Een prachtige collectie Hannie en ondanks het feit dat het een beetje hetzelfde ontwerp is, lijken ze door het
veranderde kleurgebruik en design toch elke keer weer anders. Mooi hoor.

joke zei

Mooie kaarten weer. Vooral de bovenste foto. Jij kunt ook van alles iets moois maken.

Christel Sins-Camp zei

Heel bijzonder en voor elke gelegenheid geschikt!

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten,en dat doe je zo maar even,prachtig.
Grt. Riet.

Anoniem zei

WOUW Hannie wat een schitterende serie!!!
Wat kun je met papier toch heeeeel veeeeel leuke dingen doen!
groet Rian

DEKAKADO zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt. Leuk om te versturen en een feestje om ze te krijgen. Groetjes, Marleen.

WandarArt.Stitch zei

Hannie, deze kaarten zijn ook mooi,
groeten!

janneke zei

Dat is mooi geworden! Waarmee plak je de stof op het papier?

Suus zei

Prachtig zijn ze.

christina zei

Volgens mij ben je die zo kwijt in sappemeer