zondag 30 december 2012

Leuke post! en nagekomen Kerstkaarten.

 
Een poos geleden stuurde ik naar Dea wat info en materiaal restjes. Ze beloofde een bedankje voor me te maken. Dat kwam gisteren als een verrassing met de post! Een mooi werkje op stevig non woven materiaal (lutrador)  verwerkt met zijde en een afbeelding met gelmedium. Mooi gequilt ,en met gouddraad verwerkt, op A4 formaat. Heel fraai!
 
 
 
Ook was er een leuke ATC bij . Het was al weer even geleden dat ik er een aan mijn verzameling kon toevoegen!  Erg leuk Dea!
 
 
Van de verschillende bloggers en groepsleden kwamen er nog wat mooie kaarten binnen, waar ik hier een collage van laat zien.
Dit is niet alle leuke post die ik kreeg, Ook al een aantal verjaardagskaarten van de fibermailgroep kwamen al aan . Maar die laat ik zien in een volgend bericht!
 

3 opmerkingen:

Ineke zei

Nou aan kaarten geen gebrek denk ik zo? Leuk hoor om er zo veel te krijgen.

Jeanine zei

Zoveel moois...

Prettig eindejaar. En voor 2013, veel voorspoed en creativiteit.

Groetjes,
Jeanine

Johanna Zweden zei

Schitterende kaarten Hannie,ik kan zo genieten van deze werkstukjes'


Alvast een heel fijn uiteinden en een heel goed begin voor 2013 en heel veel liefde geluk en gezondheid, en heel veel handwerk plezier

Liefs Joke en tot volgend jaar , Fijne avond