zaterdag 23 februari 2013

"Winter"en Verjaardagskaartenruil.

 
Met de "winter"ruil van de fibermailgroep had ik me niet ingeschreven, maar Inge had meerdere kaarten gemaakt die ze wilde ruilen, dus heb ik alsnog dit "ijzig" blad gemaakt. Een zeefdruk met puffpasta op een blauw geverfd lapje. Afgewerkt met lutrador , stiksels, pailletten en kraaltjes.
 
 

Van Inge uit Berlijn kreeg ik deze sneeuwpop op een toepasselijke ondergrond. Ze maakte gebruik van een stofje met winterse afdrukken.
 
 
Deze  kaart ging voor  de Verjaardagsruil ging naar Wil. Ze heeft hem al ruim op tijd aangekregen.
 
 
 
Omdat ik toch bezig was, eentje  extra  voor mijn voorraadje.
Ze zijn van restjes batikstof van een jellyrol met tule en sylkysoft. Opgeleukt met geverfde houten bloemetjes. 
 

Ook deze maakte ik voor de verjaardagsruil voor Tonny. Een ondergrond met gesso, verf, kant,en  gaas . De (fantasie jurkjes) zijn van geverfde tyvek.
Alle kaarten zijn inmiddels op hun bestemming.
 

15 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een leuke kaarten.

Groetjes Frederika

Janien zei

Het zijn weer mooie kunstwerkjes!

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend kaarten,
Fijn weekeinden groetjes Joke

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ze zijn weer erg mooi geworden. Vooral de groenblauwe jurkjes vind ik erg mooi qua lijnenspel en kleurcombinatie.

ann vanherle zei

De laatste kaart vind il o zo mooi!

Ineke zei

O ja, de laatste heeft ook mijn voorkeur. Leuke ruil.

els zei

Ze zijn allemaal zo mooi, maar ook ik vind de "jurkjes" het allermooist. Je winterkaart is trouwens ook prachtig.

christina zei

de kou straalt van je winterse kaart af.

Janny de Roo zei

Jazeker...staalblauw en wit/grijs en je een winterkaart, allen zijn weer goed gelukt, ook je gekregen kaart.

Nienke zei

Puffpaint... Alleen jij kan me er voor laten zwichten :-). Prachtig, ook de laatste.

janneke zei

Het blijft een feestje om jouw werk te zien!

joke zei

Het zijn weer leuke kaarten geworden. Vooral de 'jurkjes'.

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten echt super mooi.

Groeten Riet.

Anoniem zei

Hoi,
Wat 'n mooie dingen heb je weer op je blog staan.
De kaarten zijn prachtig, vooral"ijzig ", prachtig blauw, ook de kleurige voor Wil is mooi.
Alles trouwens.
De stalenkaart is ook 'n lust voor het oog,zo kleurig.
Groetjes, Wies

Dea zei

Prachtig weer, de eerste en de lastste zijn bij mij favoriet!