maandag 13 mei 2013

Thema " Abstract" voor "Doezzels"

 
Voor de internetgroep "Doezzels"was het thema dit keer: "Abstract" Ik kon er eigenlijk niets bij bedenken. Tot ik in de la een aantal vellen vond die ik ooit beschilderde met acrylverf tijdens een cursus. Enkele zijn al verwerkt maar deze kwamen nu goed van pas!
 
 
Elk vel schildere ik over met acryl verf en daarna bewerkt  met zelfgemaakte stempels van behangstalen en andere attributen zoals onderzetters .
 
 
 Ook voor deze gebruikte ik behangstalen op een blokje hout geplakt.
 
 
Dit vel is gestempeld met een foamstempel van Trapsuutjies, en ook weer een behangstaal die ik met dubbelzijdig plakband op een blokje hout plak.
 
 
Een doosje wat nog in de kast stond ( wie wat bewaard...) beplakte ik met hetzelfde papier, maar de stempels later aangebracht, zodat de  afbeeldingen mooi doorlopen.
 
 
 
Toen  nog van al die vellen stroken gesneden en op stevig papier geplakt. Daarna verdeeld in gelijke kaartjes en zonodig nog bijgestempeld. De achterkanten voorzien van een etiket.
Gemakkelijk  als visitekaartjes.
Alles bij elkaar heel wat bewerkingen maar erg leuk om te doen!
 

9 opmerkingen:

Ineke zei

Dat noemen ze nou van niets, iets maken. Hardstikke leuk!! Ik heb ooit eens kartonnage gedaan, maar dat is toch een heel werk. Een bestaand doosje en hupsakee.

Anoniem zei

Zo'n leuk idee!

Marja. zei

je brengt me op een idee!!!! bedankt.

Liesbeth Wessels zei

Geweldig om te zien, hoe je met wat je al had, iets moois kunt maken. groeten van liesbeth

mia zei

leuk om te zien hoe jij iets omtovert tot iets moois

els zei

Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt. Knap hoor.

ann vanherle zei

Dit is het " echte" werk. Van niets tot dit werk komen. Mooi

DEKAKADO zei

Ja heerlijk om te doen en naar te kijken. Prachtige resultaten. Groetjes, Marleen.

Ellen zei

Crea bea !!!!mooi hoor.