woensdag 9 juli 2014

Tweede bookpage.

 
Alweer de tweede bookpage die ik maakte voor de ruil van de fibermailgroep. Dit keer een bloemenquiltje:  Het thema van Bea.
In de recente Quilt en Zo vond ik een mooi idee, dat ik naar eigen inzicht verwerkte.
Het formaat is 20 x 30 cm.
Kleine stukjes groene stof legde ik op een dunne vulling. daarop bloemmotieven uit de vrije hand geknipt . Hierover oplosbaar vlies en alles freemotion gestikt.
 Uitspoelen , drogen en op een ondergrond genaaid die ik ook eerst quiltte.
Daarna nog draden en stiksters gerangschikt en  versierd met hot fix steentjes..
Bijna alle stoffen zijn zelfgeverfd.
 
 
Op de achterkant een zakje en zeefdruk.
 
 
In het zakje een mooie kaart die ik maakte met geschept papier lutrador en kraaltjes.
( Komt uit mijn voorraadje)
 
 
In de kaart een mooie spreuk en uitleg van de bewerking.
Ook deze pagina is al aangekomen bij Bea.  
  

8 opmerkingen:

Janny de Roo zei

..en alles zo keurig afgewerkt ..!
Daar zal Bea blij mee zijn....

Suus zei

Wat een mooi werkjes.

Frederika zei

Wat een kleurrijke page. prachtig.

els zei

Wat een vrolijke, fleurige bookpage is dit geworden.

Johanna Zweden zei

O wat mooi Hanny
Liefs vanuit Zweden

mia zei

wat een vrolijke bloementuin

Anoniem zei

Wat een mooie dingetjes.super hor.

Groeten. riet

Tonny zei

Heel mooi werk, Hannie. En helemaal in jouw eigen stijl.