donderdag 21 augustus 2014

ATC boekjes ruil

 
Bij de fibermail groep  was weer een leuke ruil, waar ik voor inschreef.
Een boekje maken van twee ATC's .  Erg leuk om te doen.
Ik kreeg een boekje gemaakt door Saskia ,
Ze gebruikte de methode met scrim  .
 

 
De binnenkant is gemaakt met lieve kleine dingetjes op groen papier.
Zoals hier een judaspenning en bloemetjes van de borage



 
Nog een kijkje binnenin : Een vleugeltje van een libelle. en mini labeltje.
 Heel toepasselijk.
 
 
 ook een mooie spreuk mag niet ontbreken!
 Een leuke ruil was dit !
 
 
 
Ik moest een boekje maken voor Hetty.
Twee ATC, met bewerkte organza en veertjes.
Een mooi koordje met kralen om af te werken.
 
 
 Van zelfgeschept papier maakte ik de blaadjes en verfde die met acrylinkt.
Een spreuk  en een zeefdrukje  erbij . De hoekjes zijn met een pons bewerkt.

 
Ook hier nog een kleine zeefdruk en  enkel dunne blaadjes.
 
 
 
Ook hierop een zeefdrukje
 
Het was leuk om dit te maken!
Ook met Conny een vriendin ruilde ik een boekje dat laat ik zien in volgend bericht!

2 opmerkingen:

els zei

Wat een leuke ruil. Het zijn allebei hele mooie boekjes geworden. Ik vind je afdrukken op geschept papier erg mooi.

Marlien zei

Leuk idee om van ATC een boekje te maken.
Ik maak ook ATctjes, maar was dit nog niet tegen gekomen.