zondag 8 februari 2015

Alles blauw! Geverfd en kaarten ruil!

 
Met het beetje sneeuw wat afgelopen week hier viel, toch maar weer wat (grote) lappen geverfd. Omdat mijn blauwe op waren , dit keer alleen blauw ( met wat rood.)
Ik gebruikte een mengverf van Stof tot Verven  ( sodaliet )
Is een mengsel van turqoise met een beetje robijn. en gewoon turqoise.
 
 
 
Hier is het rood wat meer aanwezig.
 
 
Op het laatst heb ik nog wat extra robijn toegevoegd.
 
 
Deze is gewoon gefrommeld in de vergiet gegaan.
 
Bij de volgende sneeuw gebruik ik Azuriet en Turqoise
 In elk geval ben ik best tevreden !
O ja ,de lappen zijn 75 x75 cm .
 
 
 
Bij de fibermailgroep was het ruilthema deze maand "Blauw"
met gebruik van draden en plastic, en stempels.
Ik maakte de bovenstaande kaart voor Tonia  met een afdruk van een nautilus schelp,
een stukje plastic folie , draden . en nog  extra toevoegingen om het wat interessant te maken.
Afgewerkt met kraaltjes en pailletten.
 
 
 
Van Marjoleine kreeg ik dit fraaie stilleven op jeans stof met stempels , draden, waarvan de linkse vaas met plastic is gemaakt.
Een mooie ruil alweer!
 De volgende ruil is met groen waarvoor ik ook heb ingeschreven!
 

5 opmerkingen:

Frederika zei

Wat zijn de lappen mooi. Prachtkleuren. Je ruilwerk ziet er weer fantastisch uit

Hélène zei

mooie lappen hoor , vooral die blauwe

els zei

Wat een mooie lappen heb je weer voor je voorraad.
Je blauwe ruilkaart is werkelijk prachtig, een echte "Hannie".

Janny de Roo zei

Men zegt ook wel eens ""een blauwe maandag" zou dat vandaag zijn...?
Mooie lappen Hannie en de ruil is inderdaad leuk.Ik hoop dat mijn ruilkaart ook snel gaat komen, ben erg benieuwd wat iedereen ervan heeft gemaakt.

Jo Huijsman zei

Mooi blauw is niet lelijk en de resultaten zijn fantastisch.