woensdag 14 oktober 2015

Bijeenkomst De Uitdaging



Afgelopen Zaterdag was onze bijeenkomst van De Uitdaging. in Hilversum. Gastvrouw was Marjo.

Na de koffie eerst onze tt in het Wevershuis besproken, en andere zaken. Daarna liet Wil ons zien hoe we prachtige ecoprints op papier konden maken. 



Niet alle soorten papier zijn geschikt maar wel bv aquarel papier.
 Vooral met bladeren die al een mooie kleur hebben werkt het prima!


Ook bloemetjes en takjes doen het goed.


Een uurtje stomen in de pan....


Terwijl wij een heerlijke lunch hadden, waar ieder wat voor had meegenomen. En  gastvrouw Marjo lekkere soepen had bereid!



Thuis Zondag meteen weer verder met experimenteren, met bovenstaande resultaten! Een geweldig leuk experiment,  met dank aan Wil .
Hier ga ik zeker meer mee doen naast het ecoprinten op stof!

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een heerlijke dag moet dat geweest zijn. Letterlijk en figuurlijk! Je lappen zijn weer schitterend en geven een echt herfstgevoel.

janneke zei

Dat is leuk! Ecoprinten op papier.
Nu worden je kaarten vast nóg mooier.
Ik zie het al voor me: een vage ecoprint in de binnenkant van de kaart. Of zou dat niet willen?

marjolijn zei

Wat een mooie papiertjes worden dit. Ik heb dit van de week ook met José gedaan. Wat een leuke resultaten kun je krijgen. Ga het snel nog eens proberen. Zolang er nog mooie blaadjes te vinden zijn moeten we er maar gebruik van maken!

Frederika zei

Wat een leuke papieren heb je daar weer uit te voorschijn getoverd.

els zei

Wat een mooie resultaten. Ben benieuwd wat je daar, in combinatie met ecoprinten, mee gaat doen. Volgens mij hebben jullie genoten.

Janny de Roo zei

Wat fijn voor je dat er nog steeds wat te leren valt....we zien de resultaten wel weer voorbij komen.

Joke Hardenbol zei

Je hebt het weer druk gehad. Mooie resultaten weer. Bijzonder die ecoprints op papier. En ik zie dat ik toch ook eens bij de action langs moet ;-)

Ellen zei

Mooi! Eco printen op papier. Ik zie al weer prachtige collages voor me!!

Marlien zei

Hier wordt ik dus weer mega nieuwsgierig van he.
Wat mooi