zaterdag 16 januari 2016

Boekje kaarten en lapjes!


Een poosje geleden kocht ik bij Wibra enkele leuke boekjes voor een klein prijsje! 
Een romantische afbeelding op de kaft, en met handige ringetjes , waardoor ik gemakkelijk de blaadjes eruit kon halen en verven met  acryl lack ,


Het was even afwachten eer ze goed droog waren en er foto's in konden. Het was bestemd voor een vriendin, waar ik over en weer regelmatig  kleine workshops mee doe. Natuurlijk de foto's daarvan in het boekje geplakt. Ze is er geweldig blij mee!


Voor de verjaardagslijst van de groep fantastic fabric maakte ik onderstaande kaarten.


Op een breakdownlapje met vintage afbeelding.
De afbeeldingen komen van internet.
De contouren zijn gestikt, en het hoedje is van zijde met versiering.


Deze A kaart maakte ik extra voor Els die later bij de groep is gekomen en toch graag met 
de alfabetruil mee wilde doen.


Ook hebben we een lapjes ruil bij die groep. Elke maand 2 lapjes bewerken en versturen. 
Deze ging naar Olga. Een  sneeuwverf lapje  met zeefdruk . met metallicverf en dischargepasta.


Deze ging naar Trees, die paars lila als voorkeur had,. Met dezelfde bewerkingen met andere motieven.


 En niet vergeten... Deze kaarten kreeg ik voor mijn verjaardag van de fantastic fabric groep.
Ik maakte er een collage foto van..
 Alles bij elkaar weer leuke dingen! 




11 opmerkingen:

Frederika zei

Dat is weer erg veel leuks wat je ons laat zien. Superleuke kaarten heb je ook mogen ontvangen

els zei

Wat een leuk boekje is dat geworden. Ook schitterende kaarten! Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.

ann vanherle zei

Wat ben je goed bezig , er onstaan weer hele mooie dingen

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend boekje is dat geworden

en die kaarten , wat zijn deze mooi

Fijne zondag groetjes vanuit Zweden

Janny de Roo zei

Al met al weer een feestje om te zien.

Hélène zei

jouw nieuwe jaar is weer heel goed begonnen.

miekequilt zei

Wat maak je toch steeds weer leuke dingen. Ik geniet steeds opnieuw van al je creaties.

joke zei

Mooie resultaten weer.En je bent dus jarig geweest. Alsnog van harte gefeliciteerd!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Het ziet er allemaal weer zo mooi uit!

Gus en Juul zei

Oh Hannie wat maak je toch een mooie dingen!

Anoniem zei

Hoi,
Wat 'n leuk boekje is het geworden. Natuurlijk is ze daar blij mee.
Ook je kaarten zijn heel mooi.Super weer.
Groetjes, Wies