donderdag 7 januari 2016

Laatst gezien!



Voor de Kerst nog naar het Gemeentemuseum in Den Haag geweest, om de tt 
Ode aan de Nederlandse mode te zien. Echt spekkie naar bekkie!
Mijn Favorieten Victor en Rolf en Jan Taminiau .
Natuurlijk ook een aantal andere Nederlandse ontwerpers die in de schijnwerpers staan o.a. 
Fong Leng, Iris van Herpen , Alexander van der Slobbe en meer.


Een fraai overzicht van de nederlandse mode vanaf  1900.
Nog te zien tot 7 februari.




Heel bizar maar wel interessant de nevententoonstelling van Christie van der Haak .



Ze won de Ouborgprijs 2015


Een kleurrijk spektakel van sprookjesachtige patronen!


Nog te zien  in de projectenzaal tot 31 januari.




Ook mooi om te zien:
Nederland dineert. Fantastische creaties van tafellinnen. en gedekte tafels.
Tot 28 februari.

Alles bij elkaar is het museum een echte aanrader.
Met binnenkort Vanaf 16 januari een grote expositie ,van  Karel Appel. 

8 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Fraai!! Groetjes, Marleen.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende tentoonstelling Hannie

Groetjes uit Zweden

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Staat ook nog op mijn lijstje. Leuk om al vast iets van te zien.

els zei

Kan me voorstellen dat je daar hebt lopen genieten. Prachtig!

Frederika zei

Oh, wat veel moois. Zou zo even over willen vliegen

Janny de Roo zei

Dank je voor je mooie foto's Hannie.

Joke Hardenbol zei

Ik was er een poos geleden. De mode expo heb ik gezien, was inderdaad geweldig. Die andere niet, maar naar Karel Appel gaan we wel weer.

Anita zei

Ben ook geweest, het was een prachtige tentoonstelling, een feest van herkenning.