zondag 3 januari 2016

Van alles wat , en van oud naar nieuw!!


Geen bijzondere voornemens voor het nieuwe jaar, maar heel veel dank aan ieder die me lieve en mooie wensen stuurde.
Een lichtpuntje in de laatste  dagen van het jaar!

Wat de voornemens betreft:  Ik maak gewoon af wat er ligt en doe mee ( als het lukt) met de verschillende tt o.a van het Gilde en het Groninger textielfestival.

 Er is de laatste tijd   niet  zo veel groot werk uit mijn handen gekomen, maar toch veel klein werk, o.a. voor de Fantastic fabric groep. 
De alfabet ruil . Hierbij de letter B . Ik wil er een bloemenalfabet van maken, en koos voor de boterbloem.
Gemaakt een ondergrond van vilt wat bewerkt is met transferverf en daarna  verhit .
De bloemen en bladeren zijn geappliceerd.

 Hij is verstuurd, naar Saskia, en ik kreeg de onderstaande (  Blauwe ballen)    terug van Nadia



De ballen zijn gevlochten van lint .



Voor de letter C koos ik  voor de Calla  Ook weer een applicatie .
Hij ging naar Marijke



Deze C kreeg ik terug van Saskia! 


Een  wat verlaat lichtje van de Kerst ruil , maar daarom niet minder mooi kreeg ik van Leontien.
Gepuncht op lutrador.
Het brand elke dag met een kaarsje erin.
Mijn lichtwerkjes zijn hier nog te zien! 


Ook nog afgemaakt een aantal kussens, De blokken kreeg ik van iemand die ophield met quilten. 
Met andere stoffen erbij, ( en savonds op de bank ) gequilt! 
Het onderste kussen lag hier in de kast een hawaiaanse applicatie die ik jaren geleden maakte  . Ze zijn bestemd voor een goed doel.  

Ondertussen een ander projectje gemaakt, maar dat is voor een volgend berichtje.

7 opmerkingen:

Marlien zei

Wat ben jij toch ijverig.
Ik ben niet vooruit te branden.

els zei

Je bent al weer druk bezig geweest met mooie resultaten.
Succes met je nieuwe projectje.

Janny de Roo zei

Een paardentand en een vrouwenhand staan nooit stil, wordt er wel eens gesuggereerd....! Allen mooie werkjes !

Frederika zei

Wat al weer veel moois.

Johanna Zweden zei

Lieve Hannie van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst

Mooi werk, Groetjes uit Zweden

Marlien zei

Hieperdepiep hoera!!!

Jo Huijsman zei

Beste Hannie, succes dit jaar met je werkstukken in klein en groot formaat en wie weet hangt in Groningen werk van ons beiden.