dinsdag 2 februari 2016

Van alles wat.


Afgelopen weekend hard gewerkt om de quilt voor het Groningen festival af te maken, en de foto's op CD gezet. Omdat ik de selectie  moet afwachten toch maar een klein detail. 
 Misschien binnenkort goed nieuws? 



Bij de fantastic fabric groep waren er verschillende ruil mogelijkheden. 
Waar ik aan mee deed,  Dit was de sterrenbeelden swap. Ik moest voor Gerrie haar sterrenbeeld maken.  Op internet vond ik een leuke afbeelding , die ik met wat variatie appliceerde. op een commercieel lapje.


Ook weer deze maand de lapjes ruil: 
Bovenstaand voor Jeanette 


Deze ging naar Tonny
allebei sneeuwverf lapjes met screen print bewerkt met disscharge pasta en parelmoer verf.


Ook weer een kaart gemaakt voor de alfabet swap Ditmaal de letter D die naar Trees ging.
Er lag hier nog een dollar in de la dus op stof geprint en met goudstof het dollarteken geappliceerd.

Nu even afwachten wat de post voor mij brengt?

6 opmerkingen:

els zei

Het detail van je quilt coor Groningen belooft al weer iets heel moois. Je tweelingen swap is ook heel bijzonder, evenals de mooie sneeuwlappen. Het dollarquiltje is erg origineel.

Eke zei

Ik sluit me helemaal bij Els aan, het detail van je quilt is prachtig. En wat een leuke lapjes, met die bladmotieven zo fragiel erop. Mooi effect met die parelmoerverf.

Anita zei

Ben heel nieuwsgierig naar je quilt voor Groningen, het ziet er al mooi uit in het detail.
Leuke kaarten heb je weer gemaakt.
Heb inmiddels fleece gevonden bij de action en ga eens proberen te punchen.

Jo Huijsman zei

Gefeliciteerd dat je quilt voor Groningen klaar is. Ik hoop van harte dat je werk geselecteerd wordt en kom natuurlijk in Groningen je werk bewonderen.

Suus zei

Dat is vast weer een mooie werk van je Hannie, die word vast geselecteerd, ik kijk er in ieder geval naar uit. Maar toch, het blijft spannend hè. Ook mooie kleine werkjes weer van jouw hand.

Jeanine zei

IK denk dat je goed nieuws zal krijgen hoor. Ziet er erg mooi uit.

Groetjes,
Jeanine