dinsdag 14 juni 2016

quiltfestival 2


Prachtige inzendingen waren er te zien in het Schienvat in Kantens! Ik zou ze graag allemaal laten zien, maar om niemand te  tekort te doen  hier enkele collages van een aantal  foto's die ik maakte van de wedstrijd quilts , en prijsuitreiking.


Ook deze waren bijzonder fraai!
Het is maar de helft van alle inzendingen voor de wedstrijd.


Ook op alle locaties die ik bezocht schitterende werken!



Het is maar een greep, een klein gedeelte van wat er allemaal te zien was. 
Ook dit jaar de 4 keer dat het festival werd gehouden was het weer genieten! 
Veel bekenden gezien en ook weer inspiratie opgedaan.
Kijk ook even op deze blog 
en  deze 

 Mijn dank aan de organisatie en vele vrijwilligers
Over twee jaar hoop ik er weer bij te zijn!


5 opmerkingen:

Gus en Juul zei

Hannie, wat hebben we toch veel moois gezien! Het is gewoon onmogelijk om er een allesomvattend fotoverslag van te maken maar met jouw toevoegingen kunnen we met z'n allen nog weer heerlijk nagenieten.

els zei

Wat mooi om het op deze manier bij elkaar te zien. Wat was het toch genieten geblazen. Dankjewel dat je naar mijn blog hebt verwezen Hannie.

Janny de Roo zei

Dank je wel voor je mooie foto's !

Jo Huijsman zei

Gefeliciteerd Hanny, ik ben super blij voor je en je quilt is prachtig.

Johanna Zweden zei

Hallo Hannie allereerst van Harte gefeliciteerd met je 1ste prijs, wat super, maar je hebt het verdiend want je maakt zulke mooi quilts.

En wat was het een super show, wat kwam er allemaal mooi werk langs via de web-sites,

Ik hoop er over 2 jaar bij te kunnen zijn, want ben erg onder de indruk zoals deze show is.

Gelukkig heb ik mee kunnen genieten vanuit Zweden van al dit moois

Fijne dag Hannie Groetjes Joke