vrijdag 1 juli 2016

Weer iets afgemaakt!


Tijdens de miniquilt tentoonstelling nam ik deel aan kleine workshop bij  Marjo Stoeckart waar ik in een eerder bericht al iets van liet zien .
Een mooi geverfd lapje met borduurwerk en kralen opgepimpt .
Omdat ik het leuk vond er een groter werkstuk van te maken kocht ik er nog enkele lapjes bij .
Hierboven het resultaat van heel wat uurtjes handquilten en versieren.



Nog even alle drie apart 
De bovenste gaf ik als titel "Ochtendgloren"


De tweede  "Tuin in de middagzon "


De laatste:  "Avond in de tuin"

Alledrie afzonderlijk afgewerkt en met een strookje gaas ertussen aan elkaar gezet.

De kleuren krijg ik jammer genoeg  niet juist op de foto's.
Maar toch weer een werkje klaar!



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Heel mooi je werk van de "tuin ".
Ook het tasje van tweedstof is super leuk.
En de blogachtergrond is ook mooi.
Groetjes,
Wies

Marja. zei

zo mooi teer werk, een juweeltje.

miekequilt zei

Wat heerlijk dat het af is. En wat zijn de werkjes weer mooi. Super Hannie !

Frederika zei

Wat een mooi werk. Supermooi die kleuren. Heerlijk om weer wat af te hebben.

Janny de Roo zei

Heel bizonder en daar zijn ook nog heel wat steekjes in gegaan zeg.....Prachtig !

Jo Huijsman zei

Prachtig weergegeven Hanny en een onderwerp wat mij heel erg aanspreekt.

joke zei

Is weer heel mooi geworden Hannie.

Johanna Zweden zei

Wat een leuke workshop was dat met Marjo, en heerlijk dat groepje dat jullie samen hebben en zo elkaar nieuwe dingen leren, wat een inspiratie.

Fijne dag