woensdag 19 april 2017

Alfabetruil


De letter Q was al weer aan de beurt Daarvoor maakte ik deze Quad .
Op een lapje wat huizen geprint en wat tekst geschreven.
Daarop een schaduwafbeelding van een Quad geappliceerd.
Hij is al bij   Marijke  gearriveerd. 


Van Saskia kreeg ik de Q  als plattegrond van haar woonwijk  in Quiltsteken.
De route naar haar huis in rood.
Leuk bedacht!


Deze letter O  van Els   kwam door omstandigheden wat later . 
Ze schreef:

                                         De tekst luidt: De O staat voor mij voor Oneindigheid.
                                                Zoals ons heelal  en veel andere dingen.


 De letter R  ligt ook al klaar Maar die plaats ik pas in Mei.

5 opmerkingen:

Marlien zei

Die o is echt prachtig!

Frederika zei

Wat hebben jullie er weer mooie letters van gemaakt

els zei

Wat vind ik je letter Q mooi geworden. Ook de anderen zijn erg de moeite waard. Het blijft een leuke ruil.

Janny de Roo zei

...en dan te bedenken dat Els zich eigenlijk geen raad wist met dit "vrije werk"....nou zo kan ze nog even blijven hoor....Jouw Quad is ook bijzonder en leuk gedaan Hannie.

mia zei

Wat een leuke verzameling is het weer en jou Quad mag er ook wezen