maandag 3 april 2017

Nog even Steekspel!


Afgelopen Zaterdag kon ik gelukkig toch bij de opening van de expositie in De Koperen Knop zijn.  Bij de ingang dit bijzonder "beeld" ! van Badstof  met borduursteken. Helaas heb ik de naam van de maker niet genoteerd.



Een kijkje in de fraaie pronkkamer en opkamer met beschilderde wand.


Een groot aantal werken van  leden van   "Steekplus" ,
 waaronder dit fraaie werk van Joke Hardenbol 

Omdat ik niet van iedereen toestemming had om een foto te plaatsen , 
 beperk ik me tot deze foto's


Een klein overzicht van de  mooie serie servetten, van Lia Meiborg, ook lid van Steekplus. 

Uiltjes, geverfd, bedrukt ,gesjabloneerd, en uiteraard geborduurd!



Nog even een foto van de prachtige schouw in de pronkkamer.



Als laatste nog een foto van mijn werkstuk.


Dit was de beginlap....
Een synthetisch materiaal , met transferverf bewerkt , waardoor het moi vervormde.


                                            De expositie is nog tot en met 10 juni te zien . 

6 opmerkingen:

Marlien zei

Veel exposities momenteel he?
Jammer dat ze voor mij meestal te ver weg zijn.

Frederika zei

Leuke expositie weer. Jou werk is weer prachtig.

miadevos-weber.blogspot.com zei

Fijn dat je er naar toe kon, mooi werk maakt Joke op de mini hing ook al zo'n bijzondere van haar. Jouw bijdrage is ook mooi.

els zei

Wat fijn dat je er toch heen kon. Je werk is prachtig, weer een echte Hannie. Mooie expositie zo te zien met bijzonder werk.

Janny de Roo zei

Ik begrijp dat je keuzes moet maken in deze tijd, maar fijn dat je er naar toe kon gaan. Dat betekent dat het goed gaat....? Ik heb even gekeken of het iets is om te bekijken als we in mei nog een weekend Rotterdam gaan doen.Ik moet dan wel alle neuzen de zelfde kant op krijgen natuurlijk.

TaalTango zei

Hallo

Toevallig kwam ik op jouw blog terecht.
De kop op je eerste foto is door mij gemaakt.
Ik heet Marijke Eken, ik zou het heel erg op prijs stellen
als je mijn naam vermeld onder de foto met daarbij de link naar mijn site: www.mekenart.com
Is dat mogelijk?
Hartelijk dank en hartelijke groet
Marijke Eken

PS de stof is trouwens geen badstof maar zijde.