zondag 18 juni 2017

Nog even de Weerribben en kaartenruil


Ook al is het textielfestival in de Weerribben al weer een week geleden,
toch nog enkele collages van al het moois wat we hebben gezien. Ik was onder de indruk van het fraaie werk wat we tegenkwamen.
o.a. de prachtige transparante werken van Marjon Hoftijzer, de bijzondere poppen van Willy vd Beek en ook  de interessante objecten van Sylvia Terwisscha Scheltinga . maar ook fijn om veel bekenden  te ontmoeten. 
Rondom het buitencentrum werken van Steekplus, en  in Blesdijke de mooie expositie van StiQs Leuk om verschillende leden weer te spreken!



Natuurlijk vergeet ik namen te noemen van andere textielkunstenaars, maar op de foto's heb ik namen gezet.
Alles bij elkaar waren het fijne bijzondere dagen, die ik niet graag had willen missen!
Over twee jaar weer? 


Ondertussen ging de kaartenruil ook gewoon door. We hebben de S alweer gehad!
Daarvoor maakte ik bovenstaande kaart met Snippers glanzende stof onder een laagje tule.
Hij is al aangekomen bij Saskia. 


Van Janny kreeg ik deze gezellige strandslippers!
 Heel leuk gemaakt , de branding is heel  mooi weergegeven!


Ook deed ik mee met het thema  De Stijl.  Ik maakte voor Els een vrije bewerking van het werk van Theo van Doesburg


Ook weer van Janny kreeg ik de     vrije verwerking van het schaapje van Bart v der Leck .
Heel grappig gemaakt!


Voor de T is de kaart al klaar, en in een volgend bericht komen mijn bewerkingen voor werkstukken en kaarten voor Mierlo Artistique waar ik 15 juli aan mee doe.



7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtige werken laat je ons weer zien, Hannie. Bedankt

Marlien zei

Zo jammer dat de mooiste tentoonstellingen altijd op voor mij schieronmogelijk te bereiken plaatsen zijn.

In het lammetje zag ik per abuis een mondriaanmolen toen ik hem op fb zag.

Frederika zei

Het zijn prachtige werken. De kaarten zijn ook al zo leuk.

mia zei

Leuke kaartenruil

Janny de Roo zei

Leuk mijn kaarten weer bij jou te zien en ze zijn met plezier gemaakt. De Weerribben heb ik weer niet kunnen bekijken, daarom zo fijn om hier wat info te krijgen. Bedankt Hannie.

joke zei

Ik heb niet alles kunnen zien op het Weerribbenfestival, maar ik vond ook wel veel onder de maat. De poppen van Willy v.d. Beek waren inderdaad prachtig.

Ellen zei

Het was weer fijn om jullie even te zien en samen in de kar door het dorp ,super.